Avaa navigaatio
Jyväskylän kaupunki » Tapahtumakalenteri

Tapahtumakalenteri

Ilmainen webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus - asiakaskohtaamisen tulevaisuus

Pvm: 12.09.2019
Klo: 14.00 - 15.00
Luokat: Kurssit ;
Paikka: Verkkokurssi
Osoite: Online, Jyväskylä
Tapahtuman kotisivut:
https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/

Asiakaskontaktien luominen ja vaaliminen monien viestintäkanavien kautta on jokaiselle yritykselle tällä hetkellä taakka, jota ei voi sivuuttaa. Jos olet yrittäjä tai yrittäjähenkinen henkilö, jolla tämä asia on akuutti tai haluat tietää aiheesta enemmän, niin digitoimisto SEOSEON järjestää aiheesta 12.9.2019 ilmaisen nettiseminaarin. Tässä seminaarissa kouluttaja Joonas Jukkara kertoo, miten tulevaisuudessa monikanavaista asiakaspalvelua voi tehostaa Whatsappin ja omnikanavaisen asiakaspalvelun avulla.

Yritykselle on elintärkeää kyetä kommunikoimaan asiakkaidensa kanssa useiden eri viestintäkanavien avulla. Lukuisat eri viestintäsovellukset somesta sähköpostiin vastailuun vievät paljon henkilöresursseja yrityksen toiminnassa ja sen tehokkuus on olennaista positiivisen asiakaskokemuksen saavuttamisessa. Tässä toimii ratkaisuna omnikanavainen asiakaspalvelumetodi, johon tämä seminaari keskittyy.


MITÄ ON OMNIKANAVAISUUS ASIAKASPALVELUSSA?

Omnikanavaisuus on asiakaspalvelun organisointitapa, joka yhdistää mahdollisimman tehokkaasti eri asiakaspalveluviestimien kautta tapahtuvat informaation. Seminaarissa tätä demonstroidaan Whatsappin ja Freshdesk-yrityssovelluksen avulla, joita käytetään sosiaalisen median, mailin, chattien ja puhelin kautta saatavan tiedon organisoinnissa. Helposti ja nopeasti saatavilla oleva tieto mahdollisesti jo tehdyistä asiakastarjouksista tai reklamaatiotilanteiden tilasta on hyvin tärkeää asiakastyytyväisyyden kannalta. Jos yritys haluaa kasvaa ja ylläpitää hyvää mainetta, on sen asiakaspalvelu yksi sen kulmakivistä.


SEMINAARIN SISÄLTÖ

Tässä ilmaisessa webseminaarissa esillä ovat muun muassa:
- Whatsappin Omnikanavaisuuden hyödyt yrityksen asiakaspalvelussa.
- Miten voit parantaa yrityksesi tehokkuutta ja asiakaskokemusta omnikanavaisella asiakaspalvelulla.
- Miten pystyt liittämään omnikanavaisen asiakaspalvelun omaan yritykseesi.
- Vastauksia osallistujlla omnikanavaisesta asiakaspalvelusta heränneisiin kysymyksiin.


Seminaarin ajankohta on 12.9.2019 klo 14:00 ja ilmoittautumiset ovat avoinna kaikille! Jos tilaisuutta koskien on kysyttävää, niin seminaarista kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä Joonas Jukkaraan osoitteissa info [at] seoseon.com ja projektinhallinta.info/.

Hinnat ja liput:
Vapaa pääsy.

Lisätietoja:
Joonas Jukkara
puh 0400 41 66 03
info@seoseon.com
https://seoseon.fi/

Copyright © Jyväskylän kaupunki 2016 | Sivun alkuun | Tietoja sivustosta
Jyväskylän kaupungin pääFacebook-sivu Jyväskylän kaupungin pääTwitter-virta Jyväskylän kaupungin pääYouTube-kanava Jyväskylän kaupungin rss-virrat ja ohje