Anna-Kristiinan työntekijäyhteenveto

Asiakassuunnitelmat ja -yhteenvedot ovat arkipäivää sossuilussa. Päätinkin kirjoittaa sellaisen myös itsestäni.

Kansio, kännykkä ja nimikylttiPerustiedot: Anna-Kristiina Malinen, 26-vuotias

Asuminen: Syntyjään säynätsalolainen, nykyisin jyväskyläläinen myös vanhojen kuntarajojen mukaan.

Koulutus/Työ: Ylioppilas, Sosionomi (AMK), työskentelee sosiaaliohjaajana Jyväskylän kaupungilla J-Napissa ja Huhtasuon terveysasemalla. Aikaisemmin hän on työskennellyt Hannikaisenkadun sosiaalitoimistossa sekä 3. sektorin projektissa.

Anna-Kristiina pitää paljon työstään ja kokee, että se on tarpeeksi haastavaa ja antoisaa. Parhaita puolia työssä on onnistumiset asiakastyössä, jatkuva kehittäminen ja sosiaalisessa mediassa pyöriminen. Haastavinta työssä on riittämättömyyden tunteet ja kalenterin ylläpitäminen ajan tasalla.

Harrastukset ja vapaa-aika: Anna-Kristiinalla on kuntosalikortti, joka on ajoittain kovassakin käytössä. Toisinaan taas on ”kiire”. Anna-Kristiina tykkää käydä elokuvissa, ravintoloissa ja ulkomailla. Anna-Kristiina toivoisi, että löytäisi jonkun mukavan joukkuelajin, jota alkaa harrastaa.

Tavoitteet ja suunnitelma: Anna-Kristiina haluaa kehittää J-Napin sosiaalisen median käyttöä niin, että siitä tulee kiinteä osa työntekijöiden arkea ja asiakkaiden asiointia.

Anna-Kristiina haluaa vetää työkavereiden kanssa ryhmiä, joista on iloa, apua ja hyötyä J-Napin asiakkaille.

Anna-Kristiina haluaa tehdä asiakastyötä kiireettä, sitoutuen ja aidosti kohtaamalla. Hän haluaa auttaa asiakkaitaan saamaan hyvän arjen ja saavuttamaan ne tavoitteet, joihin asiakkaat haluavat päästä. Anna-Kristiina toivoo, että hänen huoneessaan näytetään tunteita, itkua ja naurua.

Anna-Kristiina toivoo, ettei tämän asiakassuunnitelman jälkeen puhu itsestään enää koskaan kolmannessa persoonassa.

Verkosto ja yhteistyökumppanit: Työkaverit, muut kaupungin ja järjestöjen palvelut, perhe ja ystävät

4 kommenttia aiheesta “Anna-Kristiinan työntekijäyhteenveto

  1. Toivottavasti papereihin ei kuitenkaan kirjata joka lauseeseen erikseen asiakkaan nimeä, vaikuttais nääs hieman pöljältä lukea itsestään moista dokumentointia :) Muuten ihan hyvä juttu tuo, että osaa altistaa itseäänkin kuvailulle ja arvioinnille. Minkä verran nuoret muuten saavat nähdä ja vaikuttaa siihen, mitä heistä kirjataan teidän tai muiden viranomaisten papereihin? Ovatko asiakkaat papereissa aktiivisia toimijoita vai niitä, joiden asioissa viranomaiset ovat kaiken hyvän saaneet aikaan, kun taas ongelmat ovat asiakkaan/ perheen aikaansaannosta? :)